5 nebo 6 cílů veletrhu?

5 nebo 6 cílů veletrhu?

A je to tady, veletržní sezóna započata!

 

  • po měsících náročných připrav
  • po vyjednáváních o nejlepšího místo
  • po nekončící koordinaci všech spolupracujících subjektů
  • po úlevném zvolání „hurá, stánek došel a je celý!“
  • po statisících a milionech utracených z rozpočtu

 

Týdny v duchu podpory brandu, navazování a upevňování vztahů, informování o novinkách, je před námi.  Pojďme se podívat na nejdůležitější cíle, se kterými do něj vstoupit.

 

1. podpora brandu

Veletrhy mají stále své místo v marketingu a je to dobře. Jsou nepostradatelným nástrojem, díky kterému se potkáte v interaktivní komunikaci s trhem i konkurencí. Náročné plánování do detailu Vám pak vytváří pevnou půdu pod nohama pro to zvolat „Jsme tady a jsme silní!“

2. inovace

Doba je rychlá a pokroková. Firmy se předhánějí v novinkách a inovativních přístupech. Veletrh je tak ideálním místem, kde ukázat, co nového máte a potvrdit tak roli inovátora?

3. obsah

Týden přístupu ke skvělému obsahu pro Vaši marketingovou strategii. Tolik materiálu na jednom místě, to potěší srdce nejednoho kreativce. Fotky, videa, rozhovory. Vytvoříte si skvělé blogové články, reference, příspěvky na sociální sítě nebo třeba interaktivní vysílání.

4. vztahy a budování fanouškovské základny

Skvělá příležitost jak si aktivně vytvářet tzv. fanouškovskou základnu na sociálních sítích. Neznamená, že když se návštěvník veletrhu nestal Vaším klientem hned, že to neudělá později. Někdo potřebuje více času pro rozhodnutí. Nebo nějaký jiný důvod, proč s Vámi obchodovat a přes sociální sítě k němu může jednoho dne, tento důvod, snadno doputovat.

5. upevňování stávajících vztahů

Zavolat, pozvat svého obchodního partnera na kávu a chvilku se zastavit, to patří mezi ty příjemnější povinnosti. Takových chvil není nikdy dost. O stávající vztahy je třeba pečovat jako o zlato, vždyť i s nimi vytváříme tu správnou hodnotu, kterou pak předáváme trhu.

6. co se v poslední době očekává

Obchod. To je často nelehký úkol a neměl by být hlavním cílem. Často se setkáváme s tím, že se náklady na veletrh přepočítávají k získaným obchodním příležitostem. Cena takového leadu pak šplhá do frustrujících výšin. K obchodu raději využijte nástroje, které jsou pro to svou povahou a určené. Efektivita obchodního nástroje je někde úplně jinde, než pokud jde o akvizici na veletrhu.

 

Kdybyste chtěli vědět JAK na takovou efektivní akvizici, spojte se s námi, rádi Vám poradíme.


Istav Media, s.r.o.
10.10.2018
Potřebujete více informací?
Kontaktujte nás

Kontakt

Napište nám
Kontaktní formulář

Adresa

Nádražní 762/32
150 00 Praha 5

Kariéra

Hledáme kolegy
Volná místa

Tato stránka využívá v rámci poskytování služeb cookies. Používání cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.
© 2018. «ISTAV». Všechna práva vyhrazena.